Projektowanie materiałów reklamowych – reklama w komunikacji miejskiej

Reklama w komunikacji miejskiej to jedna z najlepszych reklam. Koszty nie są wysokie, małe reklamy do koszt około 50 zł miesięcznie. Jednak reklama na całej długości pojazdu to około 1000 zł miesięcznie. Wiedząc do ilu potencjalnych klientów materiały dotrą, warto zainwestować. Mobilna reklama w komunikacji miejskiej bardzo dobrze sprawdza się w większych miastach. Dociera ona nie tylko do pasażerów MPK, ale również do przechodni, kierowców innych pojazdów, ze względu na dobrą widoczność i wyraźność reklamy. Codziennie pojawia się w innych miejscach docierając do nowych odbiorców. Jednak ważne jest także przygotowanie całościowe reklamy.

 

Projektowanie materiałów reklamowych należy do zamawiającego reklamę. Koszty przygotowania projektu graficznego, poszczególnych elementów, nanoszenia, a także usuwanie reklamy z pojazdu ponosi również zamawiający. Akceptacji projektu reklamy dokonuje pracownik Referatu Marketingu Miejskich Zakładów Autobusowych, lub Zakładów Tramwajowych. Warto pamiętać, że konieczne jest również zastosowanie przez zamawiającego folii atestowanej. Przed zamówieniem powierzchni reklamowej powinniśmy zapoznać się z całkowitym regulaminem zakładu, by uniknąć dodatkowych kosztów.